Regulamin sklepu internetowego www.gardenjoy.pl
§1. Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.gardenjoy.pl. Sklep jest prowadzony przez WPSM BIS Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 129, 34-600 Limanowa, NIP: 7372225644, KRS: 0000875063, REGON 387743994.
§2. Definicje
Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:
- Regulamin – niniejszy regulamin;
- Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.gardenjoy.pl;
- Sprzedający – WPSM BIS Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 129, 34-600 Limanowa;
- Zamawiający – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, jeżeli składa/złożyła w Sklepie zamówienie na Towary;
- Towar – towary oferowane przez Sprzedającego w Sklepie;
- Cena – wyrażona w złotych polskich cena Towaru brutto (zawierająca podatek VAT), umieszczona na stronie www Sklepu obok informacji o Towarze, nie zawierająca kosztów dostarczenia Towaru;
- Kurier – wskazana na stronie www Sklepu firma kurierska współpracująca ze Sprzedającym, dostarczająca Zamówienie na adres wskazany przez Zamawiającego;
- Opłata za dostarczenie Towaru – opłata za dostarczenie zamówionego Towaru do Zamawiającego, uwidoczniona na stronie www Sklepu w procesie składania Zamówienia na Towar;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Sklepu, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towaru ze Sprzedającym;
- Konsument – Zamawiający, będący osobą fizyczną dokonującą zakupu w Sklepie, niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, z zastrzeżeniem § 10 ust. 6 Regulaminu;
- Przedsiębiorca – Zamawiający, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonującą zakupu w Sklepie w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, z zastrzeżeniem § 10 ust. 6 Regulaminu.
§3. Warunki korzystania ze Sklepu
Warunkiem korzystania ze Sklepu jest dysponowanie przez Zamawiającego następującym wyposażeniem:
- komputerem PC lub innym przenośnym urządzeniem z dostępem do Internetu (np. smartfon, tablet);
- szerokopasmowym łączem internetowym;
- przeglądarką internetową;
- aktywnym kontem e-mail.
Rejestracja i składanie zamówień w Sklepie możliwe jest 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w roku.
Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Zamawiających zostały zamieszczone w Polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
Sprzedający zobowiązuje się względem Zamawiającego będącego Konsumentem dostarczyć Towar bez wad.
Na Towary oferowane w Sklepie przez Sprzedającego nie jest udzielana gwarancja, jednak Zamawiający może skorzystać z przysługującej mu rękojmi. Sprzedający nie oferuje usług posprzedażnych w odniesieniu do Towarów.
Umowy pomiędzy Sprzedającym a Zamawiającym zawierane są w języku polskim i podlegają prawu polskiemu.
§4. Składanie Zamówień
W celu złożenia Zamówienia, Zamawiający powinien co najmniej:
- dodać wybrany Towar do koszyka, wskazując ilość zamawianego Towaru;
- podać swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia, obejmujące co najmniej: imię i nazwisko/nazwę, adres dostawy, adres e-mail, telefon kontaktowy;
- wybrać sposób płatności;
- wybrać sposób dostawy i miejsce wydania Towaru;
- potwierdzić złożenie Zamówienia poprzez użycie przycisku „Kupuję z obowiązkiem zapłaty”.
Informacje zawarte w Sklepie nie stanowią oferty zawarcia umowy w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, lecz stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania Zamówienia, Sprzedający przekaże Zamawiającemu informację w przedmiocie przyjęcia Zamówienia do realizacji.
Umowa sprzedaży Towaru zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji.
Ceny w Sklepie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
Potwierdzenie, utrwalenie oraz zabezpieczenie treści zawartej umowy następuje poprzez przesłanie Zamawiającemu wiadomości e-mail z Zamówieniem, treścią Regulaminu oraz formularzem odstąpienia od umowy.
§5. Dostawa
Zamówienie będzie dostarczone przesyłką kurierską na adres podany przez Zamawiającego, wraz z dokumentem sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT.
Opłata za dostarczenie Zamówienia jest wskazywana w procesie składania zamówienia i jest ponoszona w całości przez Zamawiającego.
Sklep nie prowadzi wysyłki Towarów poza granice Rzeczypospolitej Polskiej.
Termin dostawy Towaru wynosi od 3 do 30 dni roboczych i jest liczony od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego chyba że w opisie Towaru lub w procesie składania Zamówienia został podany inny termin – w takim przypadku obowiązuje termin dostawy wskazany w opisie Towaru lub w procesie składania Zamówienia.
§6. Płatności
Płatność za Zamówienie, może nastąpić w jeden z następujących sposobów, stosownie do wyboru Zamawiającego:
- płatność dokonywana w momencie składania zamówienia (przedpłata), za pośrednictwem operatora;
- płatność przelewem bankowym na rachunek Sprzedającego (przedpłata).
Metoda płatności jest wybierana przez Zamawiającego w procesie składania Zamówienia.
§7. Odstąpienie od umowy
Zamawiającemu będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Zamawiający musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Zamawiający powinien wysłać jednoznaczne oświadczenie woli, np. formularz odstąpienia od umowy na adres e-mail: kontakt@gardenjoy.pl.
§8. Reklamacje
Reklamacje dotyczące Towarów powinny być składane na adres e-mail: reklamacje@gardenjoy.pl. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania.
§9. Ochrona danych osobowych
Administrator danych osobowych to WPSM BIS Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 129, 34-600 Limanowa. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji umowy, obsługi klienta oraz w celach marketingowych na zasadach określonych w Polityce prywatności.
§10. Postanowienia końcowe
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od daty ich opublikowania w Sklepie.
W przypadku braku akceptacji zmian, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w terminie 14 dni od dnia zmiany Regulaminu.